режим роботи


Режим роботи в період адаптивного карантину

Перед початком занять з 7:35 до 7:45 учні збираються на подвір'ї школи. О 7:45 учні заходять до школи таким чином:

  • 1-4 класи — через вхід зі сторони Валеоцентру, у супроводі класного вчителя/асистента;

  • 5-8 класичерез головний вхід;

  • 9-11 класи — через головний вхід (самостійно).

Забирати дитину можна лише після того, як завершилися заняття. Учні 1 класів залишаються у групі подовженого дня (якщо це з'ясовано з батьками). Зверніть, будь ласка, увагу: якщо ви прийдете за дитиною пізніше вказаного часу, дитина самостійно чекатиме на вас у холі.

Забрати дітей можуть батьки або довірені особи. Учні можуть вийти зі школи самостійно, якщо відповідна заява зареєстрована батьками на рецепції. Задля безпеки ваших дітей заяви, висловлені усно чи телефоном, не приймаються.

Шановні батьки, просимо вас звернути увагу на те, що частина Школи, призначена для вашого перебування — це хол першого поверху. Інші приміщення Школи призначені для навчання, тож у них перебувають лише учні й учителі, адже навчальний процес потребує особливої дисципліни та концентрації. Початок навчального дня — це час, коли діти й вчителі спілкуються в неформальній обстановці, емоційно налаштовуються на день. Вони разом заходять до Школи без супроводу батьків, діти самостійно роздягаються і готуються до уроку. Педагоги початкової школи завжди знаходяться поруч і допомагають, якщо є така потреба, але щодня ми з радістю спостерігаємо, як діти стають більш самостійними та відповідальними. Ці якості, за результатами світових досліджень, напряму пов'язані з внутрішньою мотивацією та бажанням рухатись до поставленої мети.

Як бути дорослим на території Школи?

Будь-яка доросла людина, яка знаходиться на території Школи, обов'язково потрапляє в поле зору учнів. І хоча всі ми дуже різні, в оточенні дітей поведінка кожного з нас стає для них взірцем. Тож, знаходячись в будівлі Школи, на подвір'ї чи навіть біля входу, ми маємо особливо слідкувати за собою та бути впевненими, що в даний момент показуємо гарний приклад.

Дії усіх дорослих на території Школи мають вплив на формування особистості дітей, тому потрібно завжди пам'ятати, що в Школі та поруч з нею не можна курити та використовувати нецензурну лексику.

Разом ми зможемо створити для дітей середовище, яке вони підтримуватимуть у майбутньому й за межами Школи!